close

望住堆polymer, 我突然覺得自己將來唔會想係工業chem發展=_=絕對唔想, 我會死的...

好彩無揀到bu既chemistry(表哥話果科前身係industry)

仲有chem engine真係要擺低d-_-

 

唉呀, 琴晚見到表哥的biochem notes...我真係讀得到biochem嗎??一隻enzyme名長到媽媽都唔認得= =NAD的全名...

成個respiration有好多野讀....連glycolysis都有2個stage

睇落真係好正

但讀應該係另一回事-__-

不過唔讀biochem, 我讀bio會唔會仲死-_-(研究海洋生態!?)ecology??

可能poly果科醫療化驗科學係最岩我-__-

arrow
arrow
    全站熱搜

    kazeal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()