close

唔想溫書, 就係到貼相

fb d制姐住左d字, 我覺得唔夠完美, 所以貼多次係到

btw, 我好想去行山呀=[但係無理由自己一個行家嘛

又唔想同唔熟既人行山

同我熟既朋友又唔中意行山!

今次係boat trip, 星期5上堂果日, gil仲話要行山, 叫我地著輕便裝= =

同學講得岩...gil咁既年紀應該唔會行山= =不過大家都係俾佢fake左

今次我地1行40幾人好似小學雞去旅行咁xd


 

出發點

果陣都仲未話好好天

成班人HYPER, 係到跳口水舞, 仲要係HOLIDAY, 笑死, 如真係跳晒前後左右, 跳落海!

進入香港地質公園la!海浪都變得好大!

破邊州再過d就係東壩!

一直跟住係我地後面既狗狗

張相執過嫁=P 執完之後張相有一種感覺~形容唔到

已經荒廢左的鹽田

arrow
arrow
    全站熱搜

    kazeal 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()